Site icon SMILE DENTAL IMPLANT CLINIC

Zubná klinika, ktorú odporučíte

„98.2 % našich pacientov odporúča Smile Clinic ich rodine, priateľom a kolegom. (október 2007 – december 2019)“

Našim cieľom je, aby každý na Slovensku vedel, v akom stave je jeho orálne zdravie a aké kroky sú potrebné k jeho udržaniu alebo zlepšeniu.

Vieme, že naši pacienti majú možnosť výberu kliniky, na ktorej by chceli postúpiť ošetrenie chrupu a veľmi si ceníme, keď si vyberú práve našu kliniku.
Presvedčte sa o tom sami: prečítajte si hodnotenia našich pacientov

Väčšina našich pacientov sa nebojí samotnej bolesti pri ošetrení, ale ceny ktorú zaplatia za ošetrenie.
Je čas to zmeniť!

V Smile Clinic veríme, že stomatologické ošetrenie by malo byť bezbolestné, garantované a transparentne nacenené.
Každé euro zaplatené za preventívnu stomatológiu ušetrí 38 EUR v budúcnosti za ošetrenie.
V Smile Clinic sme od roku 206 ošetrili vyše 13000 pacientov, ktorým sme poskytli stomatologické služby vrátane:

Smile Clinic sa nachádza v centre Bratislavy a v centre kúpeľného mesta Piešťany.

Ak sa chcete dozvedieť informácie o Smile Clinic, prečítať si skúsenosti našich pacientov, získať odpovede na Vaše otázky ohľadne ošetrenia, alebo zistiť ako si môžete objednať u nás termín, toto všetko a omnoho viac sa dočítate na tejto stránke.

Medzi naše stomatologické služby patrí dentálna hygiena, liečba parodontálnych ochorení, extrakcie, kompozitné výplne, zubné implantáty, zubné korunky a mostíky. Asi nikto z nás nemá rád neočakávané navýšenie konečnej sumy za ošetrenie, preto našim pacientom garantujeme, že suma za ošetrenie je konečná a nebude sa navyšovať.